כיצד לנהל ולתחזק מערכת יחסים עם לקוחות – גישה מוכוונת ערך

לקוחות לא מתעניינים במוצר. הם מחפשים פתרון לבעיה. איזה בעיה המוצר שלך פותר? מה הערך שהוא מביא ללקוח? 

12 במאי 2020, 17:00 - 18:00 
מרכז היזמות - הרצאת זום 
ללא תשלום
כיצד לנהל ולתחזק מערכת יחסים עם לקוחות – גישה מוכוונת ערך

יזמים וארגונים משקיעים משאבים רבים בגיוס לקוחות חדשים ובשימור הקיימים. רבים שמים דגש על איכות המוצר או על מחיר תחרותי אך לרב, הערך הייחודי שבאמת יכול לבדל אתכם מהמתחרים, טמון בעיקר בחוויה שתצליחו לייצר ללקוח.

החוויה מתחילה ב"לראות" את הלקוח, להבין מה הצורך האמיתי שלו, להקשיב לו ולתפור לו את הפתרון שיהיה בעל הערך הרב ביותר עבורו. בהרצאה ״גישה ממוקדת ערך״ נלמד כלים אופרטיביים אשר יסייעו לכם למסגר את המטרה שלכם תוך שימת הצורך של הלקוח שלכם במרכז. 

 

הוובינר יתקיים בזום.

 

להרשמה לסדנה>>

 

 

 

כתבו לנו

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>