יזמות בימי הקורונה פיצ' היזם

חומרי ההרצאה לעיונכם.

 

הרצאתה של ענת זלג: פיצ' היזם

פיצ' היזם

אתם עובדים כבר חודשים על המוצר שלכם וסוף סוף יש לכם הזדמנות להציג אותו למשקיעים.

אבל איך עושים את זה בדקה?? איך נכון לפתוח? מה צריך להגיד ומה לא צריך?

איך הדקה הזאת צריכה להסתיים כדי שתהיה לזה המשכיות? ובעיקר, איך אפשר לגרום למי שעומד מולכם להבין ששווה להמשיך ולהקשיב לך? בהרצאה נלמד כיצד כל יזם יכול להציג את הרעיון שלו ב60 שניות ולהשאיר אצל המשקיעים רצון לשמוע עוד

 הסדנה העבירה ענת זילג. 

חברת QUATRO מלווה את הארגונים הגדולים בארץ ובעולם בעולמות של תקשורת בינאישית והעברת מסרים אפקטיבית ומלווה מאות יזמים בשנה לקראת הכנה לדמו די מול משקיעים.

את השקפים ניתן להוריד כאן>>

 

כתבו לנו

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>