יזמות בימי קורונה - סטוריטלינג
חומרי ההרצה לעיונכם.
סטוריטלינג
לא סתם הפך המונח סטוריטלינג ל-buzzword ששומעים היום בכל מקום. מחקר שנערך באוניברסיטת הארוורד הראה כי מידע שמועבר דרך סיפור טוב יהיה זכיר פי 22 מכל מידע אינפורמטיבי המועבר בדרכים אחרות.
היכולת של אדם לספר את הסיפור שלו, כמו גם את הסיפור של העסק שלו, בצורה חווייתית, קצרה ומעניינת, היא מיומנות נדרשת בעולם בו כולם כל כך עסוקים והקשב של השומע מוסח בקלות.
הסדנה תעזור לכם להכיר טוב יותר את מיומנויות הסטוריטלינג, ותצאו ממנה כאשר אתם יודעים על מה לשים את הפוקוס על מנת לבנות את המסר שלכם בצורה נכונה וזכירה.
את השקפים ניתן להוריד כאן>
את הסדנה העביר עמרי אביאסף, שותף ויועץ בכיר בחברת הייעוץ QUATRO
חברת QUATRO מלווה את הארגונים הגדולים בארץ ובעולם בעולמות של תקשורת בינאישית והעברת מסרים אפקטיבית ומלווה מאות יזמים בשנה לקראת הכנה לדמו די מול משקיעים.