כלים להצלחה בארגונים

לימדו את הכישורים הנדרשים להצלחה בעולם העבודה הדורש חדשנות ויזמות

 

 

חשבת שאם סיימת את הלימודים בהצלחה ויש לך כוונה לעבוד קשה ולהצטיין, ההצלחה במקום העבודה מובטחת? אז חשבת!

 

היום כל החברות מחפשות חדשנות ויצירתיות, וכדי להצליח יש צורך בסט כלים נוסף – כישורים רכים וכישורי ניהול, אותם לא לומדים באקדמיה. החברות הגדולות כמו אינטל, מייקרוסופט, IBM ואחרות מודעות לזה ומוציאות עובדים חדשים להשתלמויות והכשרות כדי לרכוש כישורים אלו. 

 

מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב מזמין אותך להשתתף בתכנית שתקנה לך את כל הכלים להצלחה בעולם העבודה!

 

אפשר לקוות להתקבל לעבודה ולצאת להשתלמות, או שאפשר לדאוג כבר עכשיו לעתיד המקצועי שלך ולהירשם לסדנאות שלנו, כך שכבר בראיון העבודה, הכלים הללו כבר יהיו בידיך יחד עם תעודה רשמית המעידה על ההכשרות והסדנאות שעברת. את תוכנית ארגז כלים להצלחה בארגונים בנינו לאחר מחקר שוק שביצענו, כך שבחרנו את ששת הסדנאות הכי חשובות למעסיקים.

 

בסדנאות מלמדים בין היתר:

 

איך מנהלים את הזמן ביעילות בין כל המשימות והמטלות?

איך גורמים לאנשים באירגון ובמיוחד למנהלים, להקשיב ולאמץ את הרעיונות שלך?

איך מנהלים פרויקט?

איך מנהלים אנשים שלא כפופים לי?

 

על התכנית

 

התכנית מורכבת מ-6 סדנאות בנות 3 מפגשים באורך של 3 שעות כל מפגש. הסדנאות מועברות ע"י גורמים מקצועיים מהתעשייה, המעבירים סדנאות אלו בארגונים גדולים בארץ. ההשתתפות בכל הסדנאות יתנו לך את הידע, הכלים והמיומנויות להתמודד בהצלחה יתרה עם תפקידך בעולם העבודה.

 

סטודנטים.יות שייקחו לפחות ארבע (4) מתוך שש הסדנאות יהיו זכאים לתעודה שניתן להציג למעסיקים ולהזכיר בקורות החיים! גם יתרון בקבלה לעבודה, וגם כלים לחיים הפרטיים והמקצועיים שלך.

 

לגרום לזה לקרות 4.6.2024

מיומנויות תקשורת ארגונית 25.6.2024

לפרטים וההרשמה

לפרטים והרשמה

ניהול ללא סמכות 16.7.2024

ניהול פרויקטים (סמסטר א' תשפ"ה) 

לפרטים וההרשמה לפרטים

חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות (סמסטר א' תשפ"ה) 

אפקטיביות ויעילות אישית (סמסטר א' תשפ"ה) 
לפרטים לפרטים

 

 

כתבו לנו

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>