פיצ' שלא שוכחים

 

בואו ללמוד איך להרשים את כולם.ן עם מצגת אפקטיבית ובלתי נשכחת

17 במאי 2022, 18:00 
מקוון 
ללא תשלום
פיצ' שלא שוכחים

 

יש לכם רעיון שישנה את העולם, הקמתם סטארטאפ או מיזם וכעת אתם רק צריכים כסף כדי להגשים את כל החלומות ולהפוך את העולם למקום טוב יותר?

הבעיה היא שכמוכם יש עוד הרבה, ובכל פגישה עם משקיעים או לקוחות פוטנציאלים אתם חייבים להוכיח שאתם שונים מהאחרים.

ואם זה לא מספיק, לפי הסטטיסטיקה, מכל 1,000 פיצ'ים שמשקיעים שומעים, רק ב-100 מהם הם ישקיעו, ורק 10 מתוך אותן 100 באמת יצליחו. אז איך יוצרים פיץ' מנצח, כזה שינצח את הסטטיסטיקה ויכניס את החברה שלכם לעשירייה המצליחה?

 

אז איך עושים את זה? בשביל זה הכנו לכם שני וובינרים שיעשו לכם סדר!

 

סטוריטלינג - יום שלישי 10/05 בשעה 18:00

לא סתם הפך המונח סטוריטלינג ל-buzzword כששומעים אותו היום בכל מקום.

מחקר שנערך באוניברסיטת הארוורד הראה כי מידע שמועבר דרך סיפור טוב יהיה זכיר פי 22 מכל מידע אינפורמטיבי המועבר בדרכים אחרות.

היכולת של אדם לספר את הסיפור שלו, כמו גם את הסיפור של העסק שלו, בצורה חווייתית, קצרה ומעניינת, היא מיומנות נדרשת בעולם בו כולם כל כך עסוקים והקשב של השומע מוסח בקלות.

הסדנה תעזור לכם להכיר טוב יותר את מיומנויות הסטוריטלינג, ותצאו ממנה כאשר אתם יודעים על מה לשים את הפוקוס על מנת לבנות את המסר שלכם בצורה נכונה וזכירה

 

מצגת מנצחת - יום רביעי 25/05 בשעה 18:00

בעידן הטכנולוגי מצגת הפכה לכלי חובה כמעט בכל פרזנטציה, ובתקופת הקורונה השימוש בה גדל עוד יותר. תפקידה של המצגת הוא לא רק לסכם את מה שהדובר אומר - אלא להעצים את המסר ולהדגיש את עיקרי הדברים, היא מעבירה לקהל ידע סמוי וחשוב על הנושא ועל הדובר.

​זו הסיבה שמצגת אפקטיבית צריכה להיות מעוצבת ומתוכננת ברמת הנראות וברמת התוכן, כך שתתמוך בדובר ותעביר את המסרים שלו. בוובינר נעשית הבחנה בין מצגת שבונים לטובת שליחתה במייל, לבין מצגת שבונים לטובת פרזנטציה מול קהל.

 

רישמו אותי לאירוע

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

כתבו לנו

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>