jumpTAU האקסלרטור הרב תרבותי

האקסלרטור הינו תכנית האצה למיזמים שלאורכה בוחנים היזמים את הבעיות אותן זיהו, מאששים את קיומן, מפתחים להם פתרונות משמעותיים ובסיום התהליך יהיו מוכנים להציג המיזם בפני משקיעים. התכנית הכוללת 13 מפגשים סדנאיים, מלווה על ידי מנטורים – אנשי עסקים בכירים מהמובילים בתעשייה בישראל – העובדים בצמוד עם המיזמים, יועצים, מחברים חיבורים וחולקים מנסיונם. בינהם: מנכ"ל דרופבוקס ישראל, מאיר מורגנשטיין, אלדד בר אלי מנהל בכיר להנדסה באורקל, טל שלסקי שניהל את חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, מנכ"ל  TIGI צביקה קלייר, היזם וחבר הכנסת לשעבר דדי צוקר ועוד. כולם, בוגרי אוניברסיטת תל אביב. המיזמים מורכבים מסטודנטים מאוניברסיטת תל אביב ושנקר כאשר כל צוות מורכב מסטודנטים יהודים וערבים, דבר המאפשר גישה לשווקים חדשים ורעיונות חדשים.

  • צוות
  • מנטורים
  • חדשות
  • מחזור ראשון


שמעתם כבר על ReMilk?
אחד הסטארטאפים המצליחים שלנו שגייסו השקעה למיזם?

החברה גייסה גיוס משמעותי מקרן הון סיכון ומאנג'לים
remilk מכוונים לייצר מהפכה בעולם ייצור החלב. לא עוד חליבה של פרות, עלויות גבוהות בגידול ותחזוקת פרות, סיכוני מחלות. רי-מילק מפתחת חלב אמיתי, עם החלבונים והערך התזונתי המלא של חלב פרה. כל זאת, ללא פרות ובמחיר זול יותר. המיזם משתמש בטכניקות מתוחם הביוטכנולוגיה כדי לייצר את מרכיבי המפתח בחלב, בכך לבנות מוצרי חלב שביצועים וטעמם הם כמו הדבר האמיתי.
 

צוות המיזם שהשתתף בתכנית האקסלרטור, כלל את  אביב וולף, מנכ"ל החברה ויזם, אדריאן שיינגרטן, טכנולוג מזון ובוגר שנקר, כארם זמרו, סטודנט בפקולטה לניהול במסלול חשבונאות באוניברסיטת תל אביב., ובר דגן הלומדת לתואר שני במדעי הרפאה באוניברסיטת תל אביב

כתבו לנו

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>